söndag 1 november 2009

Betong fat

Hej
Jag har nyss kommit hem från en härlig kväll i stugan,lugnt och skönt och god mat,vad mer kan man begära?!
Ett av mina betongfat har blivit vitt,härligt med denna betong som man kan göra så mycke fint med.
Här ligger strutarna klara i väntan på julmarknaden den 28 november, som kommer att vara utanför Madame Nyberg här i valbo utan för Gävle,ska bli så himla roligt och mysigt,hoppas nu på att det blir en fin dag då.
Nä nu ska jag springa genom duschen för jag ska till jobbet.
kram kram
ninni

10 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej Ninni!
Vilka underbara strutar jag är verkligen nöjd med min......
Hoppas du får en fin Dag!
Kram Kathrine!

Gårdsromantik sa...

Så mycket fint du skall sälja där - min söta klocka har kommit fram - är så nöjd!

Kika in till mig - jag har en tävling på gång!

Ljuvlig Kyrkokandelaber kan bli din.

Kram Maud

Anonym sa...

Åh vad fina den marknaden skulle jag vilja gå på.

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad fina strutarna är och likaså betongfatet! Hoppas det går riktigt bra på julmarknaden!
Kramis/LenaS

hemma hos lilla mej sa...

Vilket fint betongfat.Vilka ljuvliga strutar.Helt underbara.Vad skönt att det blev mysigt i stugan.ha en underbar söndag kramizar ~~~~~RITA~~~~-

Agnes Maria sa...

Men sååå söta strutar !!
Blir säkert en härlig marknad med mycket försäljning.
Kramis från mig.
Åsa

Muffinsmidja sa...

Hej! Nu är kameran på lagning och så fort den funkar ska jag lägga ut en bild på tygrosen som du ville se.

Hoppas du får en bra start på veckan, kram Åsa.

Hanna sa...

Så vackra strutar.
Ha en bra söndagskväll.
Hanna

Lantliga drömmar sa...

Vilka fina strutar ! Nilla

Viola sa...

Dom där strutarna är helt underbara, har kollat vaxpapper, kunde inte drömma om att det var så dyrt..ha en fin vecka, kramen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...