fredag 30 oktober 2009

Tolix

Hej
Ja då har jag blivit med tolix igen,den här gången en med ryggstöd som jag ska ha i mitt syrum som jag håller på att förendra.
Vi ska sätta in gamla fönster i en innervägg sen ska golvet målas.
Här har jag en fårskinns fäll över stolen kan va skönt att sitta på när man känner sig kall om rumpan,ja ni får se det hela när det är klart ,det ser ut som en rövar kula på mitt sybord just nu.
Den fina tolix stolen har jag köpt på Uthuset i stan.
Kram på er och trevlig allhelgona helg.
ninni

3 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Åh de är ju så himla snygga!
Ha en fin helg!
Kramis/LenaS

Anonym sa...

Så snygg

Anonym sa...

Så himla snygga är de och mkt fina i svart. Blir en fin konstrast mot vitt och här med fårskinnet.

En trevlig Allahelgona Helg önskar jag dig!

Kram Renate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...