tisdag 6 oktober 2009

Loppis fynd

Hej
Jag han springa på några loppis igår och då fyndade jag den här spegeln för en 50 lapp det var ett fynd tycker jag.
Här ser ni spegeln i sin helhet.
Ja tiden räcker inte riktigt till för mig just nu,det är mycke med hundarna och valparna just nu,valparna har hunnit bli nästan 6 veckor,dom är så himla goa nu.
Det kommer att bli jobbigt att skiljas från dom små godingarna,man får en klump i hallsen när man tänker på det,men det måste gå det med.
Kram på er och förlåt för att jag inte hinner svara på alla kommentarer,men jag är himla glad för era gulliga ord.
ninni



8 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Viken snygg spegel.Viket fynd sen då !Vad tidengår fort.Förstår att det känns jobbigt att skiljas från dom små sötisarna.Ha en härlig tisdag kramizar ~~~~RITA~~~~.

Fågel Blå sa...

Hejsan! Tack för din kommentar! Jag förstår att det är knappt om tid, försök bara att inte streea upp dej!
Ha det så bra idag!
Kram Kathrine!

Fågel Blå sa...

Hej tack för titten! Hoppas du får en bra Dag!
Spegeln var jättefin, där gjorde du ett fynd!
Kram Kathrine!

Inas sa...

Hej Vännen!
Vilket fint fynd. lite avis... Ha en bra vecka goa kramar Ina

Levindas Värld sa...

Oootroligt fin spegel!!! Vilket fynd, 50 spänn?? Herregud vilken lycka :)

Vit som snö sa...

Så fin spegel! Jag köpte en i lördags på loppis men den ska bli svart o vara i dotterns rum.
Tittade tillbaka o ser vilka underbara ringar av gamla tangenter!
Kramis Cilla

Lantliga drömmar sa...

Superfynd! nilla

Anonym sa...

Vilken vacker spegel får ståpäls hihi; Förstår du har mycket jobb med hundarna och sen att skiljas från de små valparna blir tufft.

Ha det bäst!

Kram Renate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...