fredag 9 oktober 2009

Kottar och en en

Godkväll
Nu har vi kikat på idol oh ätit glass,mums!!!
Ja ialla fall så har jag köpt små enar till mina rostiga urnor som står utan för,lite kottar får ligga som dekoration runt om.
Jag vill be om ursäkt för att jag är dålig på att svara på era kommentarer men det är mycket nu med valparna och jobb,så jag är glad att jag hinner med inläggen varje dag,och det är så himla roligt så det vill jag inte vara utan.
Jag är otroligt rädd för att det ska bli som för ett halvår sen då jag var totalt utarbetad både psykiskt och fysiskt,så nu gäller det att ta det lugnt och inte stressa upp sig för mycket nu när valparna kräver en hel del av en,dom har börjat äta foder nu och kräver en hel del uppmärksamhet.
Ja sen ska det städas där flera gånger om dagen också,men det är himla roligt det ger så mycket med dom små sötnosarna.
Nä nu ska jag gå till sängs och försöka sova.
kram och godnatt.
ninni

3 kommentarer:

Hulda sa...

Så fint med eine og kongler i den flotte krukka. Minner meg om advent og jul. :)

Anonym sa...

Åh tänk inte på att du inte hinner svara på alla inlägg det viktigaste är att tänka på sig själv och göra det man tycker är viktigast.

Anonym sa...

Härlig rostig Urna! Jag älskar rostigt!! ,-)
Valpar tar tid. Jag tar det själv lugnt, efter en lång utbrändhet.
Ha en mysig Helg!
Eva

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...