måndag 11 mars 2013

Måndag

 Hej på er.
Vi har haft en fantastisk helg med barn och barnbarn i stugan,vi har grillat korv ute på isen och pimplat lite,suttit i solen och bara jäst,helt underbart.
Igår kväll var det kalas hos pappa för han fyllde år i går,så det har varit fullt upp hela helgen,jag har gått och blivit modern med har skaffat mig en Iphone så nu kan jag blogga från den,så det blev lite test i helgen därav lite nya inlägg lite då och då.

Ja nej nu måste jag fixa och trixa lite sen blir det jobb på Coop.


Kramar

Ninni

1 kommentar:

House and Garden by Bia sa...

Jag är omodern ja, hihi...jag har ingen iphone som många av er bloggare har...men det får duga bra som det är ;))
Igår var vi på middag hos en släkting och hon hade en liknande söt liten hund som du (nästan)sprang runt och nafsade oss i tårna, hihi....
Bilder kommer....
Kram bia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...