lördag 27 oktober 2012

periodare

 Hej på er denna vackra lördag.
 
 Det är underbart ute nu,har nyss varit ute på en liten promenad med hundarna,solen skiner och det är hög luft,det gillar jag.
 En av dom stora klockorna har flyttat in i sovrummet,passar bra där.
 Jag är en riktig periodare jag,just nu har jag dille på klockor och har haft sådan period tidigare.

Nu är den tillbaka med dunder och brak,fniss...................
 
 
Vill påminna om att Hagagården har öppet idag mellan 11-15oo och jag tar betalkort nu.
 
 
Stor kram och varmt välkomna till min lilla dröm !!!!
 
 
Ninni

2 kommentarer:

G:a Affären sa...

ja, jag håller med, vissa perioder fastnar ögonen för vissa saker. Jag gillar din klockor! Själv måste jag ha en digital klocka i sovrummet, tickandet håller mig vaken. Tråkigt när de gamla klockorna är så mycket finare.

Trevlig helg!
Kramar /Cia

House and Garden by Bia sa...

Tack för titten!
Jag blir så full i skratt..för jag har nyss tagit kort på några klockor, som jag tänkte lägga ut på bloggen, snart...jag är också en samlare..hihi. Så tittar jag in i din, o så visar du klockor idag!
Ha en härlig lördag kväll!
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...