lördag 18 februari 2012

Singer

Godmorgon.

Det är den här jag fått av min man i födelsedags present,en ny symaskin,singer fyller 160 år i år och har tillverkat en jubileums maskin.




Den är helt datoriserad,bara att trycka på knapparna så ställer den in sig själv.













Å vad jag är glad åt min nya symaskin,vilken kvalité och komfort om man jämför med den andra jag hade.Jag köpte min här.


Den här helgen blir det till att jobba hela helgen,från 8.oo till 21.10,både lördag och söndag.
Så stor kram till er alle sammans.
Ninni










13 kommentarer:

Mittvitahem-Gottoblandat sa...

Å vilken symaskin .En sån skulle ja verkligen vilja ha ,vilken super present ,snygg var den med.Älskar ju den gamla stilen sen så har jag symaskinen framme alltid på en gammal sekretär för jag syr ofta .Så gratulerar till födelsedan & fina presesnten!
Victoria

Vitspets sa...

Oj såå fin ...
Kram Karina

Levindas Värld sa...

Wow vilken snygging!! Jag vill oxå haaaa :-) Ingen dålig present det där inte, va mkt kul du kommer kunna göra på din nya maskin!

Ha det bra på jobbet, kram!

G:a Affären sa...

Grattis i efterskott! Men, jag trodde först det var en gammal symaskin, häftigt! Vilken bra present! Hurra!
/Cia

Tinas bo sa...

WOW!
Vilken underbar symaskin!!!
En sån skulle jag oxå vilja ha!!! :)
Härlig födelsedagspresent!!

Ha en mysig kväll
Kram Tina

Fågel Blå sa...

Åhhh så fin!
Och grattis till dej!
Så mycket fint du kommer att kunna sy på den!Kanske sakeer till din nya shop!
ha en fin lördag kväll
Kramar Kathrine

topdesign sa...

Hej!!
Det är en fantastiskt fin maskin du fått! Förstår att du är glad!
Kram Lena

Kristina sa...

Grattis, vilken symaskin! Jag kände inte till att det fanns en sådan.
/kristina

Hammarsbacken sa...

Underbar! Jag trodde verkligen att det var en gammal först =). Kramen...

Katta sa...

Näemen gud vilken snygg!! Kul ide och snyggt att den är svart med. Behöver en ny maskin snart så det få kanske ta och bli en Singer nu då :) Grattis på födelsedagen, kram Katta

hemma hos lilla mej sa...

Grattis i efterskott.Vilken läcker symaskin.Vad mycket skoj du kan göra på den.Härligt att det var gammal stil på den.Ha en skön söndag.Kram Rita ♥

Lavendel o Lantliv sa...

Wow, det var den finaste symaskin jag har sett. Va kul att dom har tillverkat den så den ser gammal ut
Ha en bra kväll
Kram Eva-Lena

Anonym sa...

Verkligen en fantastisk symaskin.
Grattis till den och födelsedagen!
Ha det gott.
Kram Carina i Haga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...