torsdag 16 februari 2012

Ett gott te och korvstoppning

Hej på er.

Nu är datorn igång igen,himla skönt,så nu tänker jag sätta mig ner med en god kopp te och läsa nya magasinet från Jeanne d arc living,jag var precis och köpte mitt nummer på Madame Nyberg i valbo.




Mys,det tycker jag om!!!!





Kolla in här då, vad min man och vår son Robert gjorde i går kväll,dom gjorde egen korv,ska bli roligt att smaka den sen.








Färdiga små korvar,himla roligt.
Stora kramen till er alla!!!
Ninni









5 kommentarer:

Tinas bo sa...

Nej men vad kul att göra egen korv!! Smakar säkert supergött!! :))

Ha en härlig dag
Kramis Tina

Hammarsbacken sa...

Jasså, har nya JDL kommit. Då måste jag åka och köpa den imorgon. Korven såg god ut. Jag är en riktig korvoman. Älskar all sorts korv! Men att göra min egen har jag dock aldrig provat. Det kanske skulle vara kul... Ha en bra kväll så syns vi på onsdag.
Stor kram från mig!

Mona Christin sa...

Hei.

Så fine bilder du viser. Kult med pølsestapping. Det har jeg ikke sett før.

Fin blogg du har.

Klem Mona C

Lavendel o Lantliv sa...

wow, de ser ju jättegoda ut.
Ha en bra kväll!

Sallys hus sa...

Hej hej!
Oj vad mysigt det låter...och vilka fina bilder!
jag fick värsta madicken vibbarna....så där riktigt bonnromantiskt..;)
Myyyyyyyys.....;)
Kram Katarina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...