fredag 9 december 2011

Sockertoppsgran

Jag köpte med mig en sockertoppsgran från jobbet,den har klarat sig fint fint inne,var lite osäker på om den skulle trivas här inne men hittills så har det gått bra,den får stå i en av mina favorit krukor.


Satt ner en kvist alkottar som får bli den enda dekorationen.






Står nu i köksfönstret.






Har ni sett vilken fin girlang jag köpt av min vän Sonja,om det är någon som vill beställa så klicka här.


Ha nu en fin fin dag och glöm inte att rösta på Amanda i idol i kväll.


Ninni










6 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Så mysigt du har det!
Så fin kruka vad har du köpt den???
Hoppas du får en fin Adventshelg
Kramar Kathrine

Lavendel o Lantliv sa...

Jag har också hängt upp min (Sonjas)girlang, jättefin!
Kram Eva-Lena

Viola sa...

Nu måste jag in och hälsa på Sonja :)
Vad fint med en sådan gran inomhus, hoppas du har en bra fredag och icke blåser bort :) KRAM

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så söt liten gran!
Kram
Marie

Tinas bo sa...

Fin liten gran och vilken snygg girlang!!

Ha en mysig fredag
kramis Tina

Vitspets sa...

Vilken fin girlang dom måste jag kolla på hos Sonja Ha en trevlig helg kram Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...