onsdag 28 december 2011

Julen är över

Godmorgon.

Ja då var julen över för den här gången,kan tycka att det är ganska skönt att plocka bort julsakerna efter jul,jag har dom ofta framme från första advent,men ljusstakar och stjärnor får lysa ett tag till,iallafall till efter nyår.
Ja då har jag bara två arbetsdagar kvar till lite ledighet,har nu jobbat 5 dagar och som sakt två kvar,sen har jag lite ledighet,ska bli skönt att få ha barn och barnbarn här under nyårsafton.
Ha nu en toppen dag alla goa som kikar in här,har fått några fler följare dom senast dagarna,jätte kul!!!!!!!!!!!!
Stora bamse kramar från mig till er!!!
Ninni



8 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Jaa, tänk att julen redan är över...jag är också sugen att plocka bort lite..Wow vilken fin skolplanch du budat hem på tradera !!
Kraaam Anette

katha´s kortmakeri sa...

Ville bara passa på att önska dig en god fortsättning.
Å tacka för allt fint du visar.

Ha en skön dag!
Kram Katha

Fågel Blå sa...

Lite sorgligt är det allt tycker jag!!!!
Det har gått så fort!
Hoppas du får en skön Ledighet och ta väl hand om dej
Kramar kathrine

Lavendel o Lantliv sa...

Toksnygg skolplanch, den har jag missat. Jag har kollat hela julen efter en skolplanch på Tradera och det är inte så ofta de förekommer. Grattis till dej!
Ps, jag har skickat mejl till dig
Kram Eva-Lena

Hanna sa...

ja det går fort, hux flux är det bara slut.
Kram
HAnna

Vitspets sa...

Vilka fina glas ... Ha det så gott Kram Karina

Zinkhjärtat ♥ sa...

Ja jag funderar också på att plocka bort julen nu:)
Så skönt för dig att få några lediga dagar snart!
Stor Kram Annelie ♥

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla fina glas.Ha det gott rara du .Många kramar Rita ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...