fredag 22 juli 2011

Klocka och klämma

Har ni sett en sån fin klocka jag har köpt på den fina butiken Lavendel o Lantliv i bergby,det är magneter på baksidan så den kan sitta på kylskåpet om man så vill,även fint att hänga upp den på en krok eller dylikt,ja iallafall så gillar jag den hel skarpt.
En härlig klämma även den med magnet på baksidan kommer från den härliga butiken Granit i Stockholm.
Här är det grått väder idag,så det blir en sväng och kika runt lite idag,handla lite god mat till kvällen.
Ha nu en underbart fin fredag med massor av mys!!!

Tack alla ni som kikar in till mig,även om jag är dålig på att kommentera själv just nu.
Kramar i massor till er!!!!
Ninni




3 kommentarer:

Ewa`s Galleri sa...

Jättefin klocka.en sådan önskar jag mig också
Här väntar jag på solen ,dom har sagt att den ska komma på eftermiddan
Ha en riktigt skön helg

rosenälvorna sa...

Jättefin klocka och nu har det vackra vädret kommit tillbaka till oss i E-tuna, tropisk värme, me like;) CHristina

Sallys hus sa...

ååå vilken fin klocka!
Ha en mysig helg!
kram Katarina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...