fredag 1 juli 2011

Have a Coce and smile

Hej på er.



Först vill jag tacka för alla goa kommentarer,har inte möjlighet till att svara er nu,jag har ingen tillgång till dator i stugan,och vi är där mycke nu under semestern,men jag bli så glad när jag läser alla era fina ord,tack!!! det värmer gott.


En läskande coca cola är inte dumt så här i sommarvärmen,vi hade hela 33 grader i onsdags,pusst....... lite för varmt för mig.
Så det är inte helt fel att ta en kall cola ibland.










Men det blir mest vatten att dricka.









Gjorde några skålar av gamla dukar,penslade på trälim och lät torka,det står mer om det i tidningen 101 idéer











Ett ståltrådshjärta på tvätt bordet.













En vacker virkad necessär som kommer från den fina butiken Lavendel & Lantliv i bergby.















Här ser ni mina dukskålar med en härlig tvål mm.

















En glasburk som jag klätt med spets och som får vara en vacker vas.



















Ja vi har en underbart fin tid nu med mycket vila och pyssel,så himla mysigt.


Ha nu en fin helg och ta hand om varandra!!!


Soliga sommar kramar från mig till er!!!


Ninni.

























6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad härliga colaflaskor .Bara så snygga.Mycket fint du visar.Ha nu en skön och mysig helg i stugan goa vännen.Kraaam Rita ♥

Lisas torp sa...

Vilken härlig spetsfrossa du bjuder på!! Så vackert det blev med dukarna!

Ja, vilken värme! Lite för varmt för mej också och idag är det mera "klibbvärme"!
Mycket dricka går det åt, för min del blir det mest vatten!
Ha det fortsatt skönt!
Kram
Lisa

Atelje Vävarfinken sa...

Du ser verkligen ut att ha det bra i din sommarstuga, passa på och njut läs en god bok och bara slappa
Ha det gott
Hälsar Mia

Mitt hvite hus sa...

Flotte cola flasker...og herlige bilder fra deg..

kos deg og nyt dagene

klem O=)

Levindas Värld sa...

Hej vännen!!! Va härligt att läsa att du njuter, vilar å gör pyssliga fina saker, det låter verkligen som semester :-) Själv jobbar jag ju än och jag å Hjalle har precis flyttat till radhuset så det har varit mkt jobb innan flytten och såhär efter flytten! Väldigt mycket att göra här både före å efter jobbet, men roligt är det förstås :-) Skulle gärna kika ut till dig i stugan nån dag, har inte hunnit prata nå med Anna-Lena. Hur länge till blir du i stugan?? Kramis!!!

Carina i Hagaström sa...

Häftigt, såna virkade skålar gjorde min faster när jag var lite. Nu blev det lite flaschback :)
Ha en trevlig sommar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...