onsdag 20 april 2011

Onsdag

Hej.



Vilken härlig dag det är,har precis kommet hem från en långpromenad i skogen,så himla skönt så det är inte klokt.


Visar lite bilder från mitt vardagsrum i dag,torkad hortensia i en vacker betångkruka.
Lite gamla kläder och ett vackert ljus.



Här är det riktigt mysigt att sitta på den helt underbart sköna pläden från Olsson & Jensen.


Nu ska jag gå och göra en Janssons frestelse som vi tar med oss till stugan i påsk.


Ha nu en underbart fin fortsättning på dagen så hörs vi i morgon.


Många kramar från mig till er!



Ninni








4 kommentarer:

jessikan sa...

Härliga bilder!! Hortensian i skålen är såå fint. O pläden...ojojojoj :)

Ha en bra påsk!! kram j

EM sa...

Åååh jag älskar den där pläden och kudden till den. Jag kommer säkert att drömma om den inatt...
Vackra bilder du tagit. Inspirerande.
Mumsigt med Jansson, det var länge sen vi hadet det. Julas om jag minns rätt
Och nu är det påsk. Tänk vad tiden går...
kram elsamarianne

Unknown sa...

den pläden är helt underbar!
trevlig påskhelg
susanne

Fågel Blå sa...

Godmorgon Ninni!!!!
Tack för gullig kommentar!
Så fina bilder pläden och kudden underbara!!!!
Du har så mycket fint Ninni!
Och jag hoppas du och de dina får en underbar Påsk!

Kramis Kathrine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...