fredag 15 april 2011

Grilltider

Godmorgon.

Ja nu är det dags för grill säsongen att dra igång,och vad passar inte bättre en dessa vackra krydd och olje förpackningar från jeanne d arc living. Dom är så otroligt vackra så det är inte klokt,så jag får vara försiktig när jag öppnar dom så påsarna är intakt Dom är packade i en så underbart fin kartong så man häpnar.

Ja mycket vackrare en så kan det knappast bli,eller hur!?
Dom fina kryddorna har jag köpt här.
Ja idag har jag en ledig dag,men oj så mycket det är som ska göras,förs ska jag vara barnvakt någon timme på morgonen åt mina barnbarn,mamman själv min dotter alltså ska till barnmorskan på koll idag,jag ska nämligen bli mormor för tredje gången till hösten,ska bli himla roligt.
Sen har jag en hel lista som jag ska uträtta idag,handla,hitta en fin pläd till stugan,promenad med hundarna,städa lite,och laga lite god mat till kvällen,så det är bara att sätta igång nu.
Ha nu en fin fredag och var rädd om varandra.
Kramar i massor från mig till er!!!!
Ninni.

6 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Oj vilka fina påsar! Ja visst är det härligt att grillsäsongen börjar, mumsigt och såå mysigt!!

Va skönt med en ledig dag, jag är också ledig och solen skiner ju och allt - HÄRLIGT!!!

Hoppas du får en fin fredag, kramis!

Älskade pion sa...

Men guuuud så underbara,nästan svårt att använda dom som du säger.Ha en fin helg.Kram Ulrika

June J. Larsson sa...

Hvilken utrolig vakker innpakning fra
Jeanne d`Arc Living! De damene kan virkelig trylle!! :)

Det høres ut til at du har en travel "fridag" idag. Men det er koselig å ha noe å sysle med da! Særlig hvis det er slike hyggelige ting som du har på listen din....Og grattis med nytt barnebarn på veg! :))

Ha en flott helg og en riktig god påske!
Klem
June
Nostalgi & Skriverier

Lisas torp sa...

Du verkar ha fullt upp idag!
Så otroligt vackra påsar och ja - de gör sej säkert till grillningen! Akta så du inte får ful grillolja på dem bara!!!
Ha en härlig fredag!
Kram
Lisa

EM sa...

Men vilken underbar ask! Och vilka fina påsar!
Det är hög vill-ha faktor på dom.
Så roligt med ännu ett barnbarn.
Ha en härlig dag
kram elsamarianne

STENLYCKA sa...

Kram och allt det bästa till dig!
Ha en bra kväll och helg!
Raina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...