söndag 5 december 2010

Vaxade äpplen

Hej.
Vita vaxade äpplen är nog det finaste jag vet,jag fick mina av goa snälla Jessica med den fina gårdsbutiken Tant Elwira.
Lite fint glitter är det på dom också,så det får bli söndags bilden från mig,kika in för mer inspiration på fabriken i dag.

Igår var det julbord med tillhörande christmas party,denna fantastiska ABBA grupp uppträdde och var skitbra rent ut sagt,riktig nostalgi tripp vart det för mig,jag och en kompis sydde upp exakta kopior av ABBA kläder och uppträdde som ABBA på olika tillställningar,men vi mimade så klart,för inte kan då jag sjunga inte.

Ja det var lite nostalgi från mig idag.
ha nu en fin andra advent.
ninni.



2 kommentarer:

Zinkhjärtat ♥ sa...

Förstår att du gillar äpplena - de är jättevackra!
Ha en skön eftermiddag!
Stor Kram Annelie ♥

Tina sa...

Vita äpplen, det var inte dumt...
Fin säck du handlat av Sandra, ska kika in hos henne.
Kram Tina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...