lördag 23 oktober 2010

Petra & Daniels julgris

Godkväll på er.
Måste visa Petra och Daniels fina julgris i gjutjärn,den har Petra framme året runt och det kan jag förstå.
Det är Petras duktiga bror som har designat den och den har sålts på design forum och design torget,men den säljs tyvärr inte längre.

Nyhetsmorgon på tv 4 har haft denna fina gris på bordet till advent och fram till jul i några år nu,ska bli spännande att se om dom även tar fram den i år.

Kram o ha en trevlig lördagskväll,själv är jag ensam min man är och jagar älg.

Ninni.




3 kommentarer:

C STARK DESIGN sa...

Så snygg, den skulle jag inte säja nej till

Vit som snö sa...

Superfin! Absolut för fin att ställas undan i ett skåp under 11 månader per år!
O vilka härliga kuddar från H&M.... Vill haaa:)
Kram Cilla

Inspiration i vitt sa...

Hej söta Ninni, vilken ovanligt frän gris, den gillade jag. Nu ska jag riktigt ta och hålla utkik fter den grisen i tv. Kramar i massor/Ingela.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...