söndag 3 oktober 2010

Industrilampa

Godkväll.

Jag har då snöat in totalt på den industriella stilen,ja det har nog många av oss gjort.

Den här enormt fina lampan som kommer från Olsson&Jensen köpte jag på uthuset i stan,dom hade 1 års jubileum i fredags så då var jag dit och kikade.

Den har en rå insida och en blank svart utsida.

Lite härligt ruffig sådär,lite små skavanker i plåten precis som jag vill ha det.




Så här blev det i mitt kök,vi ska ställa in ett nytt bord så småning om men bords skivan är inte klar en.





Och för den upp märksamme så ser ni två av mina älsklingar komma springande från hallen,fniss.....



Ja köket kommer att målas om vitt så småning om men jag orkar inte nu,det får vänta till jag får krafterna tillbaka.

Imorgon visar jag fler av mina inköp på uthuset i stan.



Ha det toppen.



ninni.




6 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

ÅÅå så fin lampe... den likte jeg vedlig godt...

klemmer =))=

Ewa`s Galleri sa...

Jättefin lampa
det blev verkligen fint
Ha en bra vecka

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Tjusigt kök! Så fint den stora industrilampan bryter av allt det ljuvliga vita.

Kram från Australien♥

Anonym sa...

Hejsan!!Ja,den lampan är verkligen läcker!! Du har så fint hemma så jag blir mållös över dina bilder! Ha en bra dag,hälsningar Åsa.

Fågel Blå sa...

Wow Vilken läcker lampa!
Och så snyggt med svart!
Super Ninni!
Ha en fin Ny vacka!
Kramis Kathrine

LantlivsAnette sa...

Åhhhhh vilken fin lampa !! Så fint ni har det i köket !! Och de små goa vovvarna som kommer springandes där ...
Ha det gott
Kraaam Anette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...