fredag 12 mars 2010

Gamalt visitkort

Hej
Har ni sett,ett jätte gamalt visitkort från Madame Nyberg som jag fick av gulliga Anna-Lena,vi satt och fikade i hennes fina butik och började kolla i skåpen där och ni må tro att det finns skatter där i det gamla huset,man bara dör åt alla gamla fina saker,lite trådrullat köpte jag av henne också.det har nämligen varit en gammal sybehörs butik där en gång i tiden.
Underbart med gamla grejer,jag har blivit en riktig samlare på trådrullar i trä,tycker dom är underbart fina.

Här skiner solen idag men det är kallt forfarande nu på morgonen,vi får hoppas att det blir en riktigt skön dag.

Kram o ha en underbar dag !!!!!

ninni.


4 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Hej!

Mysigt visitkort!

Ja idag blir det ytterligare en till härlig vårdag verkar det som, åh va man mår bra och blir glad :)

Ska iofs jobba men ska nog banne mig ut på en friskvårdspromenad idag...hihi!

Ha det få bra och njut av solene :)

kram

Hanna sa...

Jätte många fina trådrullar.
Har också några stycken som jag tänkte fixa med någon gång.
kram
Hanna

Karin Lindström sa...

Hej!

Den butiken skulle jag trivas i. Älskar ju sybehör och framför allt gamla som dina vackra trådrullar.
Så fina sängkläder Ib laursen har. De är duktiga, Danskarna:)

Ha en bra dag!

Karin

Ps nu är du med på min länklista;)

Madame Nyberg sa...

Gulle-dej!
Va fint du gör hela tiden. Och skriver så fint.
Hade besök av trevliga Thomas och Lena från Ib Laursen idag och jag visade dom din fina blogg och dom blev såååå stolta över att du visar deras fina saker så fint. Dom undrade ifall dom fick länka din blogg på deras blogg http://topdesign.webblogg.se/
Lovade att jag skulle fråga.
Är det ok?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...