söndag 17 november 2013

Vipp inbjudan på en gata i gamlastan

 Hej på er
Här är det inte tätt med inlägg,har varit mycket på sistone,i fredags var jag och min dotter Emma och min vän Eva-Lena till Stockholm för lite shopping,härliga gamla stan besöker vi förstås,
 Vi fick komma in bakom kulisserna på en av butikerna,tyvärr så mins jag inte namnet på butiken,blev så till mig av  det vackra,här har dom kundkvällar mm i källaren.

 Kolla in allt vackert som hänger i taket,
 Soff hörnan
 Den coola lampan samt en fågel som står bakom,
Min fina dotter Emma slog sig ner vid bordet en stund,det är härligt att komma iväg och få lite nytänkande och inspiration,man blir lätt hemma blind.
 
 
 
 
Ha nu en toppen fin söndag vi ska på kalas till våran Tindar som fyller 2 år idag.
 
 
Stora kramen till er alla.
 
 
Ninni

1 kommentar:

Fågel Blå sa...

Hej Ninni!
Så mysigt ni har haft det!
Härligt med Gamla Stan!
Önskar dej en fin Kväll
Kramar Kathrine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...