torsdag 11 juli 2013

Stolsdynor och butiks nytt

 Hej på er
Hade en underbart härlig dag i Stockholm i går,var där för lite shopping men min goda vän Eva-Lena,åt god mat och shoppade loss lite.
Dessa snygga kuddfodral fynda jag i Stockholm i går,blev nya stolsdynor hos mig,
 Har lite udda stolar på verandan och dom här passar utmärkt till stolsdynor på stolarna.
 Denna vackra och hela 4 meter långa duk finns i butiken hos mig,så otroligt vackert spets tyg.
Och detta härliga plåtskåp med hela 9 glasluckor kan man beställa hos mig om någon är intresserad.
Har även fått hem fina kläder till butiken,det finns en del REA saker kvar,50% på allt med rödmärkning i butiken,välkommen att fynda.


Har öppet i butiken som vanligt på lördag mellan 11-15oo

Varmt välkomna att kika.


Kramar

Ninni

1 kommentar:

House and Garden by Bia sa...

Snyggt kuddfodral...och spetsdukar gillas av mej ;)))
Hoppas du har det bra i sommarvärmen;)
Kramis bia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...