söndag 28 juli 2013

Gofika

 Hej hopp i sommar värmen
Det är lite för varmt för min smak nu,håller mig mest i skuggan när temperaturen är så här hög,men lite go fika slinker alltid ner i sommar värmen,och varför inte i den här perfekta lådan med glas lock,

 Här får gofikat vara ifred för flugor och annat smått samtidigt som gästerna ser vad som finns i,

 Helt perfekt enligt min smak och det gör ju inget att den är snygg med,
den fina lådan finns i butiken ifall det är någon som är intresserad.


Ha det så gott i sommar värmen nu så kanske vi ses i butiken på onsdag och ni vet vel att ni kan komma på andra tider också i fall jag är hemma,ring,maila eller skickat ett sms så öppnar jag åt er om ni vill.


Kramar i massor till er alla


Ninni

3 kommentarer:

Fågel Blå sa...

MMMMMMMMMMMMMMMMMM så smarrigt det ser ut!
Önskar dej en fin vecka
Kramra Kathrine

House and Garden by Bia sa...

ha det så bra i sommar Sverige....hoppas sommaren varit bra hittills....;)
Kram bia

House and Garden by Bia sa...

Gott med gofika;))....nu blev jag faktiskt lite fika sugen.......fin låda också;)
Hoppas du har det bra!
Kram bia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...