tisdag 4 september 2012

Zink hinkar


Halloj på er.
 
Jag har nu fått hem galvade zink hinkar till butiken samt kuddvar och madrassvar i hellinne,fint tjockt linne från 40 talet men snygga knappar på,visar mer av det i morgon,åter till dom snygga zink hinkarna,en riktig favorit enligt mig,tänk en stor en i den till jul eller en gran,ja jag tänker jul nu jag,man är lite konstig ibland men julen är en underbar tid,så mysigt.
 
 
Idag ska jag åka till en go vän och vi ska kika på en loppis i närheten,ska bli kul.

Den här veckan kommer hagagården ha öppet onsdag och torsdag 16-20oo men Lördagen den 8/9 har jag stängt,då blir det kalas för våran lilla Charlie fyller 6 år och det ska firas som bara den.
 
 
Ha nu en toppen fin dag alla fina goa!!!
 
 
Ninni

4 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Zink är favorit hos mej, har hittat gamla zinkhinkar på torpet...i en har jag haft en sommar plantering, en annan har jag en stor benjaminfikus i...sen har jag en i källaren, få se vad jag kommer att ha i den. Ha en fin tisdag.
Kram

Fågel Blå sa...

Åhhh Ninni!
Sååååååååååååå mycket fint!
Vill ha allt!
Låter intressant med gammalt från 40 Talet!
Hoppas du får en fin dag
Kramar kathrine

camilla sa...

De var herlige!!:)
Ønsker deg også en kjempefin dag!:)
God klem fra meg:)

OlgaA sa...

Hej Ninni!

Hoppas att ni/du fyndat massor på loppis i dag ;)

Nu blir jag nyfiken på madrasser som du fått... Min nyaste projekt är "soffan" med sängbottnar&pall i vardagsrummet... Tänkte ha massor av madrasser (flera styck iaf) på varje sängbotten ... Ska återkomma imorgon då :)
kram/OLg@

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...