söndag 29 april 2012

STORT TACK !!!!!!!!!!!!

 Godmorgon.
Jag är överväldigad och mycket tacksam för att så många besökte min butik,stort tack till er alla!!!!
Här en liten besökare som dricker sider och äter jordgubbar.


Bjöd på lite gott i butiken.

Än en gång stort tack till alla fina goa människor som besökte min butik,fick även långväga besök från övre norrland,jag fick mängder av blommor som jag inte hunnit ta bilder på,Stort tack för alla blommor och lycka till presenter,ska försöka hinna med att fota detta hav av blommor.

STORT TACK!!!!!!!!!!!!

Ninni

5 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Din butik är så fin och inbjudande, skulle gärna besöka den om jag bodde närmare :)
Ha en fin söndag!
kram Tini

Fågel Blå sa...

Åhhhhhhhhhhhhhh så härligt Ninni!!!!
Så roligt för dej!
Väntar med spänning på bilderna!
Ha nu en fin dag
Och njut av framgången,det är du värd!
Kramar Kathrine

Norregård sa...

Vad roligt!!!

Kram Malin

Tinas bo sa...

Vad kul för dig,Ninni!!!!! :))
Ska bli kul att se bilderna!!
Njuuut nu! :))

Ha en fin söndag
Kraam Tina

G:a Affären sa...

Härligt att det kom så många, även långväga kunder.
Din header är helt ljuvlig!
Kram och en fortsatt fin söndag,
/Cia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...