torsdag 5 april 2012

Glad Påsk

Hej på er.
Jag kikar in och önskar er en riktigt fin påsk med lite bilder från butiken.
Nästan all min tid går till alla förberedelser inför öppnandet och det är så himla roligt.
Min vän Anna har varit på besök idag och vi har fikat ute i butiken,så himla mysigt.


Målning av list runt dörren kvar.
Dörren ska bli svart.



Coola krukor med fin text på.
Så ruffa och snygga.


Med dessa bilder vill jag önska er alla en riktigt fin påsk och ät mycket gott med nära och kära.
Stora största kramen till er alla!!!

Ninni

13 kommentarer:

Hanna sa...

Glad Påsk!
Kram
Hanna

Karin - BroHagen sa...

Vad fint det ser ut i butiken!

Glad påsk och ha en härlig påskhelg!

STENLYCKA sa...

Önskar dig det samma!
Det ser helt underbart ut från din butik!
Stor påsk kram Raina

Anonym sa...

Tack detsamma Ninni!
Din lilla butik är verkligen hur mysig som helst!!!!
Jätteglad att jag fick komma in på en förtitt.
Stora kramen till Dig! :)

Anonym sa...

Glömde ju att skriva att det var jag med STORA militärförvaringen.
Kram Carina

Norregård sa...

Vad mycket du hunnit!!!

Glad Påsk:)
Kram Malin

Tinas bo sa...

Underbara bilder!!
Kan tänka mig att det är superkul att fixa till det nu... :)

ha en riktigt härlig påsk
Kram Tina

Fågel Blå sa...

Helt fantastikt Ninni!
Vilken fin butik,, måste helt enkelt besöka den när du öppnat!
Vilka fina saker du har beställt in!
Ha en fin Påsk du med!
Och ät mycket ägg och godis!
Kramar Kathrine

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Påskkram från Australien♥

... butiken börjar ta sig :) Ser jätteinbjudande ut! Önskar jag bodde närmare...

Levindas Värld sa...

Glad Påsk kära vän! Ha det nu så himla mysigt i stugan och se till att koppla av och njut :)

Tack så mkt för myisga fikastunder i butiken och roligt butiksprat och babbel! Och tack så jättemycket för de söta klämmorna och tvålen! Klämmorna blev supersöta till mina handdukar och mamma blev jätteglad för tvålen :) Jag vill köpa en till sån där rostvål av dig å ha själv också, de är ju såå fina!

Kramis!!!

Unknown sa...

Hejsan Du Härliga! Jag tittar bara in för att önska en riktigt god påsk, STOR Kram Petra

HWIT BLOGG sa...

Vilken butik! Sååå mycket fint - vill ha allt! Önskar dig en fin påsk...
Hälsningar från ett blåsigt Öland och Titti

Puumuli sa...

Så härligt det ser ut i din butik! Glad påsk!

Kram
Sari från Puumuli

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...