söndag 6 november 2011

Pepparkakstvål och knäckklubbor

Godmorgon.


Jag är i full gång med att packa tvål till den kommande julmarknaden,den 26 November är det dags utanför Madame Nyberg i valbo.
Packar i fina cellofanpåsar,fint att ge bort till någon du tycker om.



Tvålen hänger i ett grovt natur snöre för att lätt kunna hänga upp den i duschen






Även knäckklubborna är klara,gått så in i h................

Idag ska vi fira vår dotter Emma som fyller 26 år idag och ingen bebis har kommit en,som vi väntar,man är spänd som en fiolsträng fniss.....

Grattis till dig gumman du är världens duktigaste mamma till dina små troll.

Ja det var lite från mig denna söndag,ha nu en toppen dag.

Ninni









6 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till Emma. Och vilka härliga tvålar, pepparkaksdoftande dusch låter ljuvligt. En sån klubba skulle jag gärna smaska i mig också.
Kramar
AnnaMaria

G:a Affären sa...

Ännu mer fint/gott inför julmarknaden!
Jag har bokat in ett besök i Valbo då, hoppas inget kommer i vägen för det.
Förstår att ni väntar....

Kram från mig
Cia

Vitspets sa...

Vilka härliga tvålar . Grattis till Emma . Kram Karina

Butik Östergården sa...

Hej!
Roligt att du tittade in på min blogg!
Vad mycket fint du gjort till julmarknaden, önskar verkligen jag hade mer tid så jag kunde åka runt och titta på alla andra julmarknader.
Vi har vår den 19-20 november och förberedelserna är i full gång. Kul men ack så mycket jobb. Vi har visst lika gamla döttrar, jag längtar så efter att bli Mormor.

Ha det gott!
Kram Helen

Sallys hus sa...

åå så gulligt!
jag gjorde just ett inlägg tillägnat min dotter....allas våra döttrar är ju de mest fantastiska i hela världen och jag kan bara tänka mig att man spricker av stolthet då man ser sitt eget barn vara världens bästa mamma till egna småtroll..;)
Hoppas er väntan snart är över och det var väl skönt att hon får en egen födelsedag. jag födde vår son 1½ timme innan min födelsedag...det är ändå ingen som kommer ihåg mig..(vi firar ju alltid ihop).....
Kram o ha en ny fin vecka!
Katarina
Ps..
vad fina de är...tvålarna...och knäckklubborna...ojoj...hoppas det finns några kvar då det är dags för försäljningen...de ser supersmaskiga ut..;)

Emma sa...

Du är världens bästa mamma <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...