lördag 28 maj 2011

Nostalgi

Godmorgon.


Idag ska jag ta med er på en nostalgi tripp i Coca Colans värld,Coca Cola fyller 125 år i år och har låtit tillverka nya flaskor i gammal stil,den här flaskan var den första som kom ut på marknaden för 125 år sedan.
Sen har vi denna fin som kommer som nummer två.



En underbart fin etikett.






Nostalgiska reklam skyltar









Visst är det härligt med nytt i gammal tappning,och man får säga vad man vill men Coca Cola har verkligen lyckats med sin reklam världen över och säljer som aldrig förr.

Ja det var lite från mig denna lördag,jag ska nu ila till jobbet,för det är det som gäller hela helgen för mig.

Kramar o ha en fin dag.



Ninni.










5 kommentarer:

Lisas torp sa...

Spännande att se gammal nostalgi! Känner inte igen dessa flaskor så.....riktigt så gammal är jag väl inte då. Minns bara den lite insvängda flaskan i min ungdom.

Önskar dej en skön och fin helg!
Kram
Lisa

Marina sa...

Vilken inspirerande blogg, glad att jag hittade hit!
/marina

hemma hos lilla mej sa...

Härligt med lite nostalgi tripp.Bara så himla läckra flaskor.Ha en härlig lördag trots jobb.Ha det gott.Kraaam Rita ♥

Anonym sa...

En nostalgitripp!!!
Vilka fina flaskor!
ha en fin kväll!
Kraara Kathrine
Fågel Blå

Anonym sa...

Ja, dom är så fina. Tänk när gubben och jag var i NewYork för ett par år sedan då hamnade vi på en loppis på en skolgård och där fanns såna gamla flaskor och tänk va jag ÅNGRAR mej att jag inte köpte någon. MORR!
Kram
Eva-Lena

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...