fredag 18 februari 2011

Herr går man

Godmorgon mina vänner.
Idag har jag en ledig dag men det blir istället jobb hela helgen för mig,ska passa på och njuta dagen,förts ska jag åka till min vän Anna men bloggen levindas värld,hon fyllde nämligen 30 år igår så jag åker och firar henne idag eftersom jag jobbade hela dagen igår.
Sen blir det en tur till Madame Nyberg och köpa nyaste numret av Jeanne de arc living magasin,blir en mysig stund med den tidningen i kväll.
Den fina herr går man skylten fick på posten för ett par dagar sen och är himla nöjd,så snygg så det är inte klokt!!! skylten har jag köpt här.
Ha nu en underbart fin fredag alla fina goa människor där ute.
Stor kram!!!!
Ninni


6 kommentarer:

STENLYCKA sa...

Varma kramar till dig, önskar dig en glad fredag. Njut av dagen och helgen!
Raina

Lisas torp sa...

Vilken fin och rolig skylt!
Önskar dej en fin och härlig fredag!
Kram
Lisa

Lantliv och Loppis sa...

Hej!
Skylten är underbar!!
Hoppas du får en fin fredag!
Kram Ellen

Fågel Blå sa...

Åhh så fint på din fönsterbräda!!!!!
Ha en fin Helg!
Kram Kathrine

skifferhuset sa...

Härlig skylt! Ha en fin helg, trots arbete!! Kram Iréne

Levindas Värld sa...

Tack så mkt för trevligt sällskap idag och för den fina presenten :)

Hoppas du får en mysig kväll med tidningen!

kram-kram!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...