söndag 23 januari 2011

Söndags bilden

Hej.
Härliga pärlhyasinter finns det gott om nu i butikerna,men vita har jag inte hittat på en,men det kommer nog det med,så det här får bli söndagsbilden från mig idag,kika gärna in på fabriken för mer inspiration.
Jag älskar kottar i alla möjliga varianter,den här kransen har jag bundit av al kottar och lärk kottar.

Hänger på min fina flugskits spegel som jag kallar den för,fniss.........
Ha nu en fin söndag så hörs vi i morgon,själv ska jag jobba.
Kraaaaaam!!!!
Ninni



13 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Bara så fint med pärlisar.Har heller inte lyckats hitta vita.Men det kommer väl.Åååå vad fint med kottar.Önskar dej en skön och härlig söndag vännen.Varm kram Rita ♥

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag har inte hittat vita pärlhyacinter heller, dom är nog lite senare. Men det är jättefint med blåa också. Och så fin krans du har, spegeln är också jättefin. Syns att den är gammal, bra att du har glaset kvar.
Ha det bra på jobbet
Kramar
AnnaMaria

Katta sa...

Jag älskar också kottar och tycker dina är jättefina, gillar din "flugskitsspegel" med :D Kram Katta

Fågel Blå sa...

Åhh så fiiint Ninni!
Jag njuter av dina härliga bilder1
Ha en finSöndsag!
Kram Kathrine

Levindas Värld sa...

Jag har oxå plockat fram lite pärlhyacinter men mina var ju fuskisar...hihi! Men de är minst lika fina ändå :)

Jag är ledig på tisdag och onsdag ifall du skulle vilja ses? Kanske Tant Elwira på onsdag?

Ha en bra söndag!

kramen

Lisas torp sa...

Jo, jag såg vita pärlisar igår på Hötorget, men köpte ändå den blåa!
De är verkligen jättevackra och påminner så mycket om våren! En hel del krokus fanns också, men fortfarande rätt ynkliga!

Vilken underbar kottkrans!
Kram
Lisa

Margareta sa...

Pärlisarna är så fiiina. jag hittade en kruka med vita för ett par dagar sedan.Men dom har inte kommit så långt än.
Kransen din var ju underbar.Fint med det gaml spegelglaset bakom.

Ha en fin söndag!
Kram Margareta

EM sa...

Vilken jättefin krans. Och fina söndagsbilder.
ha en bra dag
kram elsamarianne

Vit dröm sa...

Vilken fin kottkrans du gjort!
Hoppas du får en bra dag på jobbet!
ha en skön söndag!
kramar Anna

Hanna sa...

fina söndagsbilder.
Ha en fin söndag!
Kram
Hanna

Rosor och Spetsar sa...

Ojojoj vilken snygg flugskitsspegel ( gillar namnet) kransen du gjort är verkligen snygg.
Ha en fin söndag
Kram
Annelie

Systrarna Hjertén sa...

Jättefin krans och jättemysig blogg!

Mvh
Frida

Monika sa...

Hej
fina bilder du visar.
*å torget hittade jag både vita muscari och bellis i dag, men dom är bara snmå knoppar. Mina blåa blommar ochså fint!
hälsningar
Monika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...