onsdag 28 juli 2010

Lyckta från olsson & jensen

Hej
Här är det full fart,jag gör inget annat om dagarna en går ut med hundar,men på söndag så flyttar Dizel till högakusten,jag har hittat underbart fina köpare till honom,han kommer att få hålla på med agiliti,nja så kanske det inte stavas men jaja,han kommer att få det bra iallafall.
Nå ja nog om detta,jag var till tandläkaren i går och slank in på uthuset i stan,köpte den här fantastiskt fina lyktan som hänger ute på verandan.


Massor av vackra detaljer var det på den,jätte nöjd är jag,jag har fastnat rejält för saker från olsson & Jensen,dom har så mycke fint.

Många kramar från mig till er!!!

ninni.




7 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Denna lykta var hur fin som helst!!!!
Så underbar!
Vad skoj att det ordnat sej för en av dina vovvar!
Ha en fin Dag!
Kram Kram Kathrine

hemma hos lilla mej sa...

Ååååå vilken underbar lykta bara så himla fin med alla detaljer.Vad skönt att det löser sig med dina små vovvar.Ha en skön dag vännen.Kram Rita ♥

EM sa...

Vad bra att det löser sig för Dizel, han verkar vara en riktig sötnos. Lyktan är jättefin.
kram
elsamarianne

LantlivsAnette sa...

Åhhh vilken snygg lykta !!! Lyllos du som har nära till den butiken !!
Vad skönt att det löser sig med dina fina vovvar !!
Kraaam Anette

Margareta sa...

Härlig lykta till augustikvällarna som snart är här.
Roligt att det löser sig för dina små.

Kram Margareta

Älskade pion sa...

Du ser,allt löser sig,vad skönt.Vilken vacker lyckta du har köpt,förstår att du är nöjd.Kram Ulrika

Anonym sa...

Vilken underbar lykta!

Härligt du har hittat fina köpare till Dizel. Du stavade nästan rätt *agility* ska det vara *ler varmt*.

Kram Renate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...