torsdag 3 juni 2010

Ünderbart fin tid.

Godkväll i stugorna.
Vilken underbart fin tid vi har nu så här på våren/försommaren,jag slutade jobbet 19.10 i kväll, har ätit lite mat sen strövat runt lite på tomten och suttit i växthuset och läst nya lantliv,ja kan det bli bättre,nej jag tror inte det,inte i min värld iallafall,är så nöjd med hur jag lever och har det,med djuren och naturen omkring mig.
Just nu ser det ut så här på skafferidörren,vackra handukar hänger på den handsmidda spiken tillsammans med en gammal griffeltavla,önskar att köket var helvitt men det blir det säkert någon gång i framtiden.
Kram o godnatt!!!!
ninni.

3 kommentarer:

Margareta sa...

Ja, vad vackert det.Detär ju väl att det är ljust så länge på kvällarna så man även om man arbetat kan vara ute och njuta lite
Vacker bild!
Ha en bra fredag!
Kram Margareta

Fågel Blå sa...

Underbar fin bild från dej.....
Hoppas du får en fin helg!
Kram kathrine

Unknown sa...

Ja du.. visst är det en otroligt härlig tid nu. Ska passa på att njuta så fort det är möjligt! Fin bild du visar! Ha en trevlig helg! Kram Lenita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...