tisdag 8 juni 2010

Sänghimmel.

Hej
Jag har nu tagit en paus i mitt städande och fixande här hemma inför studentfirandet på fredag.
Tänkte visa er vad jag gjorde i helgen,
satt och sydde på några små tygrosor på vår sänghimmel i stugan.


Hängde upp ett kors också men ska nog ta och göra ett nytt med vit spets och små tygrosor på.


Den här gjorde jag iordning till stugan förra sommaren,ett collage av flora bilder,men jag ska nog ta och göra en ny med original bilder,detta är bara kopior.
Ja då ska jag ta och fortsätta med allt fix.
Kraaaaam!!!
ninni.




7 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Fint, sån skulle jag ha något emot att ha ... men först måste vi skaffa sommarstuga *ler*!

Fågel Blå sa...

Åhh Ninni!
vad du är pysslig och kreativ!
så fint med rosorna på sänghimmeln!
Så roligt att fixa och göra iordning till stugan din!
hoppas du får en fin kväll!
kram Kathrine

Hanna sa...

fin sänghimmel.
kram
Hanna

Tant Elwira sa...

Mumma för ögonen! Helt fantastiskt!
Kramis och lycka till med student planeringen och på den stora dagen!
J

Viola sa...

SÅ fint det blev med de små rosorna, ha en fin onsdag, kramen

Vit som snö sa...

Vad ska man säga... Himmel vilken vacker sänghimmel!!! Ljuvligt!
Lycka till och ha så mysigt på fredag!
Kram Cilla

Mitt hvite hus sa...

Koselig...og den bilde du har laget var kjempefint =)

ønsker deg en fin dag...går vel bra med valpene..

klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...