lördag 25 oktober 2008

Vacker kopp




Denna vackra kopp som är handgjord o handmålad o unik i sitt slag, ingen kopp är den andra lik köpte jag på den fantastiska butiken kungens lilla piga i gammla stan i stockholm,o jag är så glad o stolt över att jag köpte denna vackra kopp jag bara älskar den.











Så här fint är det utanför denna härliga butik,jag o min dotter Emma hade en fantastisk dag i Stockholm med många besök i olika inrednings butiker varav den här var en favorit faktiskt,visar mer senare vad jag har köpt .





5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken otroligt vacker kopp!
Jag förstår varför du köpte den :) Tänk och dricka morgonteét i den koppen.

Ha det bra.
kram!

Gårdsromantik sa...

Så vacker kopp - måste smaka underbart att dricka ur den!

Kram Maud

Levindas Värld sa...

Åh va roligt med shopping i Sthlm, mysigt!

Jag besökte bla Kungens Lilla Piga när jag var där i somras, de har ju såå många bra butiker med såå mkt fint!!

Hur står det till annars med Ninni då?

Kramen!

Mitt hvite hus sa...

For en nydelig kopp du er eier av nå=) Den var helt nydelig. Og butikken var jo likeså=)

Den skal jeg huske på hvis jeg skal til Stockholm en gang=)
Klem Kerstin

Elzie sa...

Vilken härlig kopp. Roligt när det bara finns en av varje. Och mysig verkar butiken vara. Vore roligt att åka dit och kika.
Ha en skön lördagskväll.
Kram Elzie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...