torsdag 13 juni 2013

Snart semester

 Hej på er mina vänner.
Ja jag jobbar sista dagen i morgon,sen har jag semester i 4 härliga veckor,men jag har min lilla butik öppen som vanligt onsdag och lördag,denna helt oslagabart vackra spegel har jag fått in i butiken nu,det vackraste jag sett på länge med sin patina,pris 599.-
Samt  dessa härliga lyktor som också är helt underbart vackra,endast 39.- st och bland det vackraste lyckta jag har sett.

Samt att det har kommit mycket mycket mer fina saker till riktigt bra priser.

Även mer kläder har dykt upp.

Välkomna att kika på lördag mellan 11-15oo


Stora varma kramen till er alla

Ninni

1 kommentar:

Tidevarf sa...

Skönt med semester, hoppas den blir fantastisk för dig.
Sedan så önskar jag verkligen att jag kan titta in hos dig på butiken i sommar.

Kram
Anneli

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...