torsdag 25 april 2013

Provdocka och ett års jubileum i butiken

 Hej på er
På lördag firar jag ett års jubileum i butiken och då har jag 20% rabatt på allt i butiken,gäller inte redan nedsatta varor eller böcker.
Jag bjuder på Kaffe med tilltugg,så varmt välkomna på lördag.
 Jag har klätt ännu en provdocka och ett litet monogram fick pryda henne


Det är ju tok roligt att klä provdockor,denna stannar hos mig,den andra är såld.

Öppet tiderna på lördag är 11-15oo 

Så varmt välkomna!!!!!!!!


Kramar 

Ninni

5 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Åhhh Ninni Vad du är duktig!!!!!
Superfint!
Och Stort Grattis till 1-årsdagen, Hipp hurra för din fina butik!
Ha en fin dag!
Önskar jag kunde komma förbi!

Kramar Kathrine

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så snygga kläder och stövlar du hade i ett tidigare inlägg. Och stort grattis till ett år med butiken, bodde jag närmare hade jag kommit direkt.
Kramar
AnnaMaria

Tidevarf sa...

Har mejlat dig. :)

Kram
Anneli

Stina sa...

Snygg provdocka.:-) Kram

G:a Affären sa...

Först ett försenat Grattis till din 1:årsdag!!!!
Så duktig du är att klä provdockan, jag har också gjort det och vet att det ligger en hel del jobb bakom.

Kramar
Cia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...