torsdag 29 mars 2012

Rosmarin

Godmorgon.
Köpte med mig rosmarin från jobbet igår,det doftar helt underbart,dessutom är dom enormt tåliga och man kan formklippa dom som man gör med buxbom,blir underbart fint.


Här ovan ser ni lite butiksbilder igen,jag hinner inte mycket inne i huset nu utan all min lediga tid går till att fixa en massa i butiken och hundarna förstås, dom måste också få sitt med promenader och gos,jag älskar dessa små varelser så mycket!!!!!!!!!!


Ha nu en toppen fin dag!!!!!!!!!!

Stora Kramen!!!!!!!!

Ninni


4 kommentarer:

Lavendel o Lantliv sa...

Det ser ut att bli mer och mer i butiken nu, toppenfint. Jag kommer en sväng i nästa vecka och kollar in. Här blir det också hundpromenader i parti och minut.
Ha de! Kram Eva-Lena

Hanna sa...

Ha en fin eftermiddag!
Kram
Hanna

G:a Affären sa...

Glömde bort min rosmarin under vintern så nu är det bra till att köpa en ny! Rosmarin måste man ju ha....
Julrosen är helt rätt att köpa nu, då kan vi plantera den ute sen.
Doris och Saga är för goa...de ser ut att trivas bra ihop.
Ha det så gott!
/Cia

Sallys hus sa...

Underbara bilder!!
Inte viste jag att man kan formklippa dem...tack för tipset!!

Så söta Doris o Saga är...;)
Ja du en små varelser...de blir ju som ens barn...nästan...;)
Kraaaaam Katarina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...