onsdag 11 januari 2012

Det är ju rörande det här.

Hej på er.

Ja det är rör och rör överallt nu,dessa fina ljusstakar av rördelar fick följa med hem från Granit i går.

Kolla vilka snygga fötter!!!!!!!!!!!!!!


Jag bara älskar dom.






En gammal skoläst har blivit ljusstake.







Härligt att få göra om lite!!!!!








en så snygg hängare fick också följa med hem,även den av rördelar.


























Så snygg!!!!!!!!!!!!!!!















Vi får se vad jag sätter den fin hängaren,även två ljuslingor köpte jag på Granit,å vad jag är nöjd med mina inköp.
Ha nu en fortsatt toppen fin dag.


Stora kramen!!
Ninni

















4 kommentarer:

Hildas hem - Sofia sa...

Återbruk i dess bästa form! Snyggt! :)

Tinas bo sa...

Supertufft!!!
Hängaren är ju genial!!

Kram Tina

G:a Affären sa...

Du,så snyggt!! Och ljusslingan har jag också kikat på.
Har missat några inlägg hos dig, ni verkar ha ett helt underbart ställe med stugan nära sjön, och så många vackra saker även där!
Ha det gott Ninni,
kram /Cia

Anna sa...

Wow va läcker hängaren är!! Kul att du hittade lite du ville ha :-) Riktigt coolt med återbruk, har man bara fantasin behöver man inte slänga mkt utan kan göra om det till nåt helt annat! Kramen!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...